کروز کنترل پیشرفته پورشه - صفحه 1

آگـهـی

adds


[-]
خلاصه آمار شما
avatar کاربرخوش آمدید عزیز♥
عنوان کاربری شما:
زمانزمان کنونی: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹، ۰۵:۲۹:۴۴ ب.ظ

پستشما پست در موضوع ارسال کرده اید.
سریالشماره سریال کاربری شما: 0
اعتبارمیزان اعتبار شما:
پیام های خصوصیپیام های خصوصی خوانده نشده : پیام .
دسترسی سریع
پروفایل ویرایش پروفایل - رمزعبور تغییر رمزعبور - ایمیل تغییر ایمیل - آواتار تغییر آواتار - امضا تغییر امضا
تـبـلـیـغـات
modir


[-]
کلمات کلیدی
کروز کنترل پیشرفته پورشه

آمار این مطلب
post-it کروز کنترل پیشرفته پورشه
post-it زمان کنونی: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹، ۰۵:۲۹:۴۴ ب.ظ
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: AMIR MHDI AEZAZI
آخرين ارسال: AMIR MHDI AEZAZI
پاسخ ها 1
نمايش ها 59

کروز کنترل پیشرفته پورشه
#1
⛔️ کپی برداری از مطالب سایت بدون ذکر منبع شرعا حرام و حقوقا خلاف قوانین است و پیگرد قانونی دارد ⛔️
سیستم‌های کروز کنترل تطبیقی که در خودروهای امروزی نصب هستند درحال‌حاضر تنها می‌توانند در جاده‌ها نقاط احتمالی برخورد را شناسایی و به‌طور خودکار ترمز خودرو را اعمال کند. این سیستم به‌ظاهر در هر خودرو لوکس جدیدی یک پیشرفت جزئی دارد، اما درحال‌حاضر پورشه در حال کار بر روی کروز کنترل تطبیقی است که ویژگی‌‌هایی دارد که تاکنون هیچ شرکتی به‌ فکر دست‌یابی به آن نیافته است. سیستم بروز شده InnoDrive می‌تواند در همه‌حال شتاب جانبی 0.70g را حفظ کند، شتابی که بسیاری از رانندگان کمتر آن‌را تجربه می‌کنند.

[img=0x0]http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/05/porsche-panamera-turbo-s-executive-765x498.jpg[/img]
Porsche Panamera turbo S executive

درحال‌حاضر این فن‌آوری توسط پورشه در پیچ و خم جاده‌های Weissach (منطقه‌ای در شهر بادن-وورتمبرگ که در آن مرکز تحقیقاتی پورشه واقع شده است) در حال توسعه است. این سامانه برای شناسایی پیچ‌ها از اطلاعات ذخیره شده در پایگاه داده‌های سیستم ناوبری بهره می‌برد. این اطلاعات کمک می‌کنند تا رایانه‌ها یک عکس سه‌بعدی از جاده تهیه و اقدام به تنظیم سرعت کروز کنترل کنند تا به سرعت لازم برای دریافت شتاب کمتر از 0.50g دست یابند (حد شتاب جانبی در سه حالت قابل انتخاب است؛ کارآمد‌ترین آن 0.70g است)، دراین‌صورت نیازی نیست راننده در پیچ‌ها هدایت خودرو را مجدد به‌دست‌ گیرد.
[img=0x0]http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/05/Porsche-InnoDrive-system-765x431.jpg[/img]
ACC InnoDrive

هدف فن‌آوری جدید InnoDrive رساندن راننده به مقصد با بیشترین سرعت ممکن آن‌هم با مصرف حداقل سوخت است. پورشه می‌گوید InnoDrive می‌تواند مصرف سوخت را در دنیای واقعی تا 10 درصد کاهش دهد درحالی‌که زمان رانندگی هم 2 درصد کاهش ‌می‌یابد.
[img=0x0]http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/05/Corner-Worker-inline1-765x616.jpg[/img]
ACC InnoDrive

در این سیستم، گذشته از کاهش ترمز گیری، کامپیوتر برای بهینه‌سازی و کنترل جریان مصرفی بنزین در هنگام شتاب گرفتن مجدد و کاهش مصرف سوخت برنامه‌ریزی شده است.
[img=0x0]http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/05/panamera-765x468.jpg[/img]
Porsche Panamera

فنّاوری پورشه احتمالاً جریان بنزین را تحت کنترل قرار می‌دهد و با معکوس دادن سرعت را کنترل می‌کند تا حداقل مقدار مصرفی سوخت حاصل گردد.

شماره سریال موضوع: 253
شماره سریال ارسال: 381
پاسخ


بوک مارک

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
یا
ورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

پرش به انجمن:

بـازدیـدهـای ایـن مـطـلـب

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

آگـهـی

adds

task