سلام مهمان عزیز، اگر این پیغام را مشاهده نموده ای به معنی آن است که شما هنوز ثبت نام نکردی. برای ثبت نام اینجا کلیک کن و از تمام امکانات انجمن ما استفاده کن و لذت ببر.
اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد شوید.
سلام مهمان عزیز، اگر این پیغام را مشاهده نموده ای به معنی آن است که شما هنوز ثبت نام نکردی. برای ثبت نام اینجا کلیک کن و از تمام امکانات انجمن ما استفاده کن و لذت ببر.
اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد شوید.
سلام مهمان عزیز، اگر این پیغام را مشاهده نموده ای به معنی آن است که شما هنوز ثبت نام نکردی. برای ثبت نام اینجا کلیک کن و از تمام امکانات انجمن ما استفاده کن و لذت ببر.
اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد شوید.

آگـهـی



[-]
خلاصه آمار شما
کاربرخوش آمدید عزیز♥
عنوان کاربری شما:
زمانزمان کنونی: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۲۸:۵۸ ق.ظ

پستشما پست در موضوع ارسال کرده اید.
سریالشماره سریال کاربری شما: 0
اعتبارمیزان اعتبار شما:
پیام های خصوصیپیام های خصوصی خوانده نشده : پیام .
دسترسی سریع
پروفایل ویرایش پروفایل - رمزعبور تغییر رمزعبور - ایمیل تغییر ایمیل - آواتار تغییر آواتار - امضا تغییر امضا
تـبـلـیـغـات

آمار این مطلب
post-it در مورد دوربین ماشین مشکل در چرخش
post-it زمان کنونی: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۲۸:۵۸ ق.ظ
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: parsi
آخرين ارسال: parsi
پاسخ ها 1
نمايش ها 5

در مورد دوربین ماشین مشکل در چرخش
#1
⛔️ کپی برداری از مطالب سایت بدون ذکر منبع شرعا حرام و حقوقا خلاف قوانین است و پیگرد قانونی دارد ⛔️
نقل قول: نوشته است:با سلام من مشکلم در وصل نشدن دوربین به ماشین مطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
توی اسکریپت ماشینت این کد رو به جای کد دوربین بزاری درست میشه
کد php:
کد:
var() name CameraTag;  //declare variable for camera attach point
 
simulated function bool CalcCamera( float fDeltaTime, out vector out_CamLoc, out rotator out_CamRot, out float out_FOV )
{
    local vector X, Y, Z;

    //this makes the camera stay with the vehicle
    GetActorEyesViewPoint( out_CamLoc, out_CamRot );

        GetAxes(Rotation,X,Y,Z);

        // a bit behind
        out_CamLoc = Location - 400 * X;
        //up a bit
        out_CamLoc.Z = Location.Z + 200;

    //camera rotation yaw = vehicle rotation yaw
    out_CamRot.Yaw = Rotation.Yaw;
    //  look down a bit
    out_CamRot.Pitch = (-22.0f     *DegToRad) * RadToUnrRot;
    //delete this line if you want the cam to roll with the vehicle
    out_CamRot.Roll = 0;

    return true;


شماره سریال موضوع: 79
شماره سریال ارسال: 134
امضای parsi t45tt4ytrytrytrytryrt
پاسخ


بوک مارک

پرش به انجمن:

بـازدیـدهـای ایـن مـطـلـب

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

آگـهـی