سلام مهمان عزیز، اگر این پیغام را مشاهده نموده ای به معنی آن است که شما هنوز ثبت نام نکردی. برای ثبت نام اینجا کلیک کن و از تمام امکانات انجمن ما استفاده کن و لذت ببر.
اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد شوید.

آگـهـی

adds


[-]
خلاصه آمار شما
کاربرخوش آمدید عزیز♥
عنوان کاربری شما:
زمانزمان کنونی: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷:۴۸ ق.ظ

پستشما پست در موضوع ارسال کرده اید.
سریالشماره سریال کاربری شما: 0
اعتبارمیزان اعتبار شما:
پیام های خصوصیپیام های خصوصی خوانده نشده : پیام .
دسترسی سریع
پروفایل ویرایش پروفایل - رمزعبور تغییر رمزعبور - ایمیل تغییر ایمیل - آواتار تغییر آواتار - امضا تغییر امضا
تـبـلـیـغـات
modir


[-]
کلمات کلیدی
بهترین ورزش لاغری برای

آمار این مطلب
post-it بهترین ورزش برای لاغری
post-it زمان کنونی: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷:۴۸ ق.ظ
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: parsi
آخرين ارسال: parsi
پاسخ ها 1
نمايش ها 154

بهترین ورزش برای لاغری
#1
⛔️ کپی برداری از مطالب سایت بدون ذکر منبع شرعا حرام و حقوقا خلاف قوانین است و پیگرد قانونی دارد ⛔️
آموزش پیلاتس در خانه



ورش پیلاتس یه ورزش سادس که با انجام این ورزش چربی های اضافه بدن به عضله تبدیل میشن شما میتونید با آموزش پیلاتس در خانه بدون احتیاج به وسایل مخصوص به بدن خوش فرمی داشته باشین.حتی آموزش پیلاتس مردان باعث میشود اندام شش تکه ای داشته باشند




حرکات تصویری پیلانس برای کوچک شدن شکم و ران


در این مطلب چند حرکت پیلاتس را برای شما انتخاب کرده ایم که باعث تقویت عضلات پا (ران و باسن) تقویت عضلات شکم و کمر می شود.


این حرکات را سه یا چهار بار در هفته انجام دهید تا در دراز مدت شاهد نتیجه آن باشید، همچنین اگر شما به رشته ورزشی دیگری نیز مشغول هستید این حرکات به رشد( رسیدن به هدف ) شما کمک بیشتری خواهند کرد. دقت کنید حتما” از یک زیرانداز مناسب استفاده کنید. همچنین اگر به تازگی می خواهید این حرکات را انجام دهید شاید در ابتدا مقداری برایتان دشوار باشد.قبل از انجام حرکات بدن را با حرکات کششی و ورزشی گرم کنید.





حرکت اول
[تصویر:  Pilates-image-for-small-movements-of-the...thigh7.jpg]


حرکات تصویری پیلاتس برای کوچک شدن شکم و ران

روی زمین به پشت دراز بکشید و پاها را تا زاویه ۴۵ درجه بالا بیاورید.دست ها را به صورت کشیده در کنار بدن قرار دهید.سپس با حرکت دم ( نفس کشیدن) ۵ بار دست ها را بالا و پایین بیاورید و با حرکت بازدم نیز ۵ بار این حرکت را تکرار کنید.سپس استراحت کنید.این حرکت را ۱۰ بار تکرار کنید. یعنی در مجموع باید ۱۰۰ بار دست ها را حرکت دهید.





حرکت دوم
[تصویر:  Pilates-image-for-small-movements-of-the...-thigh.jpg]

حرکات تصویری پیلاتس برای کوچک شدن شکم و ران

به  پشت روی زمین بخوابید. دست ها در کنار بدن روی زمین باشد و پای راست را بالا بیاورید. پا باید کاملا” صاف و کشیده باشد و نوک پا رو به بالا باشد. سپس در جهت عقربه های ساعت با همین پا یک دایره درست کنید. یعنی پا را به حالت دورانی در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. در این مرحله ۸ بار این حرکت را تکرار کنید، سپس ۸ بار هم در جهت خلاف عقربه های ساعت.این حرکت را برای پای چپ نیز تکرار کنید.





حرکت سوم

[تصویر:  Pilates-image-for-small-movements-of-the...thigh1.jpg]
حرکات تصویری پیلاتس برای کوچک شدن شکم و ران

به پشت روی زمین بخوابید، سر، گردن و شانه را بلند کنید. سپس هر دو پا را نیز بلند کرده و پای چپ را با دست هایتان به طرف بدن بکشید. به نحوی که پای راست در همان وضعیت بماند،سپس پا را در همان حالت تغییر دهید و پای راست را به طرف بدن بکشید.این حرکت را به صورت متناوب و ۸ بار تکرار کنید.





حرکت چهارم
[تصویر:  Pilates-image-for-small-movements-of-the...thigh2.jpg]

حرکات تصویری پیلاتس برای کوچک شدن شکم و ران

به پشت روی زمین بخوابید و مانند حرکت اول پاها را تا زاویه ۴۵ درجه بالا بیاورید و همچنین سر، گردن و شانه ها را نیز بالا بیاورید. سپس دست ها را بالای سر برده و یک دایره رسم کنید. بدین صورت که دست ها را ابتدا رو به عقب بچرخانید، سپس به طرف پا ( دست نزدیک زانو شود ) و به موقعیت اول برگردانید.این حرکت را ۸ بار تکرار کنید.





حرکت پنجم
[تصویر:  Pilates-image-for-small-movements-of-the...thigh3.jpg]
حرکات تصویری پیلاتس برای کوچک شدن شکم و ران

مطابق تصویر به پهلو قرار بگیرید به نحوی که پاهای شما از لگن کمی جلوتر باشد. سپس پای راست را چند سانتی متر از زمین جدا کنید. پا باید صاف و کشیده باشد و نوک پا را به بالا باشد. سپس با همین پا یک دایره کوچک ایجاد کنید ۸ بار رو به جلو و ۸ بار نیز رو به عقب.سپس حرکت را برای پای چپ نیز تکرار کنید.





حرکت ششم
[تصویر:  Pilates-image-for-small-movements-of-the...thigh4.jpg]

حرکات تصویری پیلاتس برای کوچک شدن شکم و ران

مانند حرکت قبلی قرار بگیرید و پاها ار مقداری نسبت به لگن جلوتر قرار دهید. پای راست به صورت صاف و کشیده به طرف بالا ببرید سپس به آرامی به طرف پایین حرکت دهید.این حرکت را برای هر پا ۸ بار تکرار کنید.





حرکت هفتم
[تصویر:  Pilates-image-for-small-movements-of-the...thigh5.jpg]
حرکات تصویری پیلاتس برای کوچک شدن شکم و ران

روی زمین دراز بکشید و دست و پا را کاملا” صاف و کشیده قرار دهید. سپس دست و پا را تا جای که می توانید بالا بیاورید تا بدن شما از پشت قوس بگیرد. دست ها را از کنار گوش هایتان بالاتر نبرید. در این حالت باید نوک انگشتان پا کاملا” در حالت کشیده باشد. سپس به موقعیت اول برگردید. این حرکت را ۳ تا ۵ بار تکرار کنید.

پیلاتس ورزشی مناسب برای بانوانه بهتون پیشنهاد میکنم آموزش پیلاتس با توپ رو هم یاد بگیرین[تصویر:  smile.gif]

شماره سریال موضوع: 16
شماره سریال ارسال: 38
امضای parsi
تعریف من از عشق همان بود که گفتم ، در بند کسی باش که در بند حسین است
پاسخ


بوک مارک

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
یا
ورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

پرش به انجمن:

بـازدیـدهـای ایـن مـطـلـب

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

آگـهـی

adds

task