سلام مهمان عزیز، اگر این پیغام را مشاهده نموده ای به معنی آن است که شما هنوز ثبت نام نکردی. برای ثبت نام اینجا کلیک کن و از تمام امکانات انجمن ما استفاده کن و لذت ببر.
اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد شوید.

آگـهـی

adds


[-]
خلاصه آمار شما
کاربرخوش آمدید عزیز♥
عنوان کاربری شما:
زمانزمان کنونی: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۷:۲۳ ق.ظ

پستشما پست در موضوع ارسال کرده اید.
سریالشماره سریال کاربری شما: 0
اعتبارمیزان اعتبار شما:
پیام های خصوصیپیام های خصوصی خوانده نشده : پیام .
دسترسی سریع
پروفایل ویرایش پروفایل - رمزعبور تغییر رمزعبور - ایمیل تغییر ایمیل - آواتار تغییر آواتار - امضا تغییر امضا
تـبـلـیـغـات
modir


[-]
کلمات کلیدی
آموزش ایونت میکر گیم های

آمار این مطلب
post-it آموزش ایونت های گیم میکر
post-it زمان کنونی: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۷:۲۳ ق.ظ
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: parsi
آخرين ارسال: parsi
پاسخ ها 1
نمايش ها 141

آموزش ایونت های گیم میکر
#1
⛔️ کپی برداری از مطالب سایت بدون ذکر منبع شرعا حرام و حقوقا خلاف قوانین است و پیگرد قانونی دارد ⛔️
خوب دوستان این تاپیک میخوام یه توضیح مختصر درباره ی ایونت های گیم میکر بدم.

توضیح ایونت ها :



Create : يعني وقتي اين آبجکت توليد (Create) بشه يه اکشني انجام بشه.

Destroy : يعني وقتي اين آبجکت نابود (Destroy) بشه يه اکشني انجام بشه.

Alarm : براي استفاده از زمان (مرتبط با اکشن Set Alarm تو ليب main2).

Step : به سه بخش تقسيم مي شود.

1-Step : براي اينکه بخواهيد کاري به طور مداوم انجام بشه.

2-Begin Step : اکشني که تو اين ايونت باشه قبل از بقيه ي اکشن ها عمل مي کنه.

3-End Step : اکشني که تو اين ايونت باشه بعد از بقيه ي اکشن ها عمل مي کنه.

Collision : يعني وقتي اين آبجکت به آبجکتي برخورد کنه يه اکشني انجام بشه.

Keyboard : با انتخاب يه کليد (براي انتخاب کليد روي ايونت Keyboard کليک
کنيد و يه گزينه رو انتخاب کنيد.) و زدن اون کليک يه اکشني انجام بشه.

Mouse : براي استفاده از موس و joystick (براي انتخاب کليد مثل انتخاب کليد به Keyboard بورد عمل کنيد).

Other : براي استفاده از يه سري ايونت ديگه (با کليک بر روي ايونت Other
مي تونيد يه سري ايونت ريگه رو ببينيد ، توضیح کامل این ایونت در پایین
همین پست).

Draw : براي کشيدن و نوشتن (معمولاً بعضي از اکشن هاي ليب draw رو تو اين ايونت مي ذارن).

Key Press : يعني وقتي شما دکمه اي از کي بورد رو نگه داريد يه اکشني عمل کنه.

Key Release : يعني وقتي شما دکمه اي از کي بورد رو رها کنيد يه اکشني عمل کنه.

Trigger : براي ساختن يه ايونت جديد.





ایونت other :



Outside room : يعني وقتي آبجکت از روم خارج شد يه اکشني عمل کنه.

Intersect boundary : يعني وقتي آبجکت به خط مرز روم مي رسه (يه قسمتي از آبجکت بيرون روم باشه) يه اکشني عمل کنه.

Views : به دو قسمت تقسيم ميشه :

1-Outside view : يعني وقتي اين آبجکت از دوربين رفت بيرون يه اکشني عمل کنه.

2-Boundary view : يعني وقتي اين آبجکت مياد تو دوربين يه اکشني عمل کنه.

Game start : يعني وقتي بازي شروع ميشه (در شروع بازي) يه اکشني عمل کنه.

Game end : يعني در آخر بازي يه اکشني عمل کنه.

Room start : يعني وقتي رومي که توش اين آبجکت هست شروع ميشه يه اکشني عمل کنه (در شروع روم).

Room end : يعني وقتي رومي که توش اين آبجکت هست تموم ميشه يه اکشني عمل کنه (در آخر روم).

No more lives : يعني وقتي تعداد جون ها (Lives) تموم شد يه اکشني عمل کنه.

No more health : يعني وقتي سلامتي (Health) تموم شد يه اکشني عمل کنه.

Animation end : يعني وقتي انيميشن (Animation) آبجکت تموم شد يه اکشني عمل کنه.

End of path : يعني وقتي اين آبجکت به پايان path رسيد يه اکشني عمل کنه.

Close button : يعني وقتي که شما دکمه ي خروج رو مي زنيد يه اکشني عمل کنه.

User defined : يعني وقتي که شما آبجکت رو تعريف کرديد يه اکشني عمل کنه.

شماره سریال موضوع: 37
شماره سریال ارسال: 59
امضای parsi
تعریف من از عشق همان بود که گفتم ، در بند کسی باش که در بند حسین است
پاسخ


بوک مارک

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
یا
ورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

پرش به انجمن:

بـازدیـدهـای ایـن مـطـلـب

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

آگـهـی

adds

task